Miejska dotacja

Drużyna hokeja na lodzie Re-Plast Unii Oświęcim otrzymała dofinansowanie z budżetu miasta. Umowę na promocję Oświęcimia w trwających rozgrywkach ligowych podpisali prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut i prezes spółki Oświęcimski Sport Paweł Kram. Dotacja na najbliższe półrocze wynosi 600 tys. zł.

Drużyna na trzy mecze przed zakończeniem fazy zasadniczej jest liderem rozgrywek. Ma na swoim koncie ma 76 punktów i dwa „oczka” przewagi nad GKS-em Katowice.

Może początek sezonu nie był w naszym wykonaniu zbyt imponujący, ale później zaczęliśmy prezentować się znacznie lepiej. Nasz zespół pokazał, że potrafi wygrywać jak na zawołanie. Dwa razy odnotowaliśmy serię 9 zwycięstw z rzędu, która przełożyła się na potężny awans w ligowej tabeli

– zaznaczył Paweł Kram, prezes spółki Oświęcimski Sport, a następnie dodał:

Z pewnością nie byłoby takich wyników gdyby nie wsparcie sponsorów, na czele z miastem Oświęcim, które od lat jest największym sponsorem naszego klubu

Miasto Oświęcim jest głównym partnerem drużyny Re-Plast Unii Oświęcim i od siedmiu lat większościowym udziałowcem spółki.

Na rok 2022 przewidzieliśmy kwotę 1,2 miliona złotych. Pierwsza transza w wysokości 600 tysięcy złotych została zabezpieczona na pierwszą część obecnego roku

– wyjaśniłJanusz Chwierut, prezydent Oświęcimia.

Ogromne podziękowania kieruję też do sponsorów klubu, na czele z tym strategicznym, czyli firmą Re-Plast. Nie można zapomnieć też o kibicach, którzy licznie uczestnicząc w meczach, partycypują w utrzymaniu drużyny. W tym sezonie jesteśmy zadowoleni z wyników sportowych. Chyba wszyscy marzymy o tym, aby nasz zespół powalczył o tytuł mistrzowski

– zaznaczył prezydent miasta.

Rolą spółki jest kreowanie pozytywnego wizerunku Oświęcimia w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu. Hokeiści promują Oświęcim podczas meczów rozgrywek ekstraligowych, a herb miasta jest między innymi na koszulkach zawodników, banerach reklamowych i materiałach promocyjnych oraz stronie internetowej i portalach społecznościowych.

Comments are closed.